None

7 סיבות לאהוב את חווית הלמידה החדשה לתלמידים של מטיפיק

דמיינו שאתם חוקרים שגילו צבר חדש לגמרי של איים מלאי הרפתקאות ואוצרות! זה בדיוק מה שיקרה לתלמידים כשיכנסו לחשבונות מטיפיק (עשר אצבעות) שלהם.

החוויה במטיפיק שופרה באופן דרמטי, בכדי להציע לתלמידים הרפתקאות וסיפור רקע מרתק כאשר הם משלימים פעילויות מתמטיות מאתגרות ומותאמות לתכניות הלימודים. המוצר החדש נוצר בהנחיית המועצה האקדמית שלנו ובעזרת מחקר חדשני, ואנו מאמינים כי החוויה המתמטית החדשה מציעה שער כניסה לעתיד החינוך.

אז, מה כל כך מדהים בשינויים שביצענו במטיפיק?

גלו 7 יתרונות בחווית הלמידה החדשה לתלמידים של מטיפיק:

1.) עולם מדהים של גילוי!

ברוכים הבאים לעולם חדש לגמרי של איים מרתקים, בהם התלמידים מפתחים מיומנויות מתמטיקה בסביבה משחקית ומשלבת. בהדרכתו של היועץ החכם (מנטור) האישי שלהם, כל תלמיד חוקר את העולם באמצעות דמות אישית. התלמידים יאהבו לאסוף אוצרות ולנווט באתגרים בדרך.

כאשר התלמידים משיגים שליטה בתוכן, יפתחו עבורם אזורים חדשים באיים והם יתקלו באלמנטים חדשים של המשחק. באמצעות חווית הלימוד המתמטית החדשה מתמטיקה הופכת לעולם קסום של גילוי וחקר.

2.) חווית למידה מותאמת אישית לכל תלמיד

כל תלמיד לומד באי ההרפתקאות בקצב שלו. האלגוריתם החדשני של מטיפיק מתאים באופן אוטומטי את הפעילויות לכל תלמיד כך שיתאימו לרמת ההבנה האישית ולסגנון הלמידה הייחודי.

תלמידים אשר מתקדמים היטב ומפגינים שליטה לאורך הדרך, האלגוריתם יספק פעילויות מאתגרות יותר ויותר, ויוביל אותם למושגים ומיומנויות מורכבים יותר. עבור תלמידים הנאבקים באותו נושא, האלגוריתם של מטיפיק יתמוך על ידי מתן רמזים ועצות, ועשוי להחזירם לנושא מקדים כדי לפתח הבנה מעמיקה יותר ולהתקדם משם.

כל התלמידים מקבלים שפע של הזדמנויות לשחק פעילויות שוב כדי להבטיח שהם שולטים בכל מיומנות, הן בזמן שהם לומדים אותה לראשונה, והן כחזרה כשעוברים לנושאים אחרים.

3.) מבדק רמה אופציונלי

מטיפיק מכינה את התלמידים להצלחה בכך שהיא מציעה מבדק רמה אופציונלי בן 20-25 שאלות לקביעת רמת המיומנות של התלמיד. המבדק שימושי במיוחד עבור מורים המעוניינים להעריך תלמידים חדשים, במיוחד אם הם לא השתמשו במטיפיק לפני כן. המבדק שזור בסיפור העלילה ומציב את התלמידים בדרך הנכונה באי ההרפתקאות. כמו תמיד, ציונים מפורטים של התלמידים זמינים למורים ואינם מוצגים לתלמידים.

4.) אי הפעילויות שלי

באי הפעילויות שלי, התלמידים יכולים להשלים בקלות עבודת כיתה, שיעורי בית או פעילויות שהוקצו על ידי הוריהם. כל אחת מהקטגוריות מובחנת בבירור, כך שהתלמידים לא יתקשו להבין על מה לעבוד בבית הספר או בבית.

הן עבור המורים והן עבור ההורים, הקצאת הפעילויות הינה פשוטה! תכונה זו מקלה על תמיכה בתלמידים בבניית תרגול ממוקד ומותאם אישית. הורים מקבלים דרך לתמוך במסע המתמטי של ילדיהם בבית הספר על ידי הקצאת עבודה משלימה. זהו גם הכלי המושלם עבור תלמידי החינוך הביתי.

יתר על כן, עם אי הפעילויות שלי, מורים יכולים:

  • להתמקד בנושאים ספציפיים עבור כל הכיתה
  • לעמוד בדרישות תוכנית הלימודים
  • להקצות פעילויות העמקה והעשרה
  • לקבוע את הסדר בו התלמידים פוגשים בפעילויות

5.) אזור התרגול

בחלק זה התלמידים מחדדים את כישוריהם ומגדילים את הביטחון שלהם! התלמידים מקבלים גישה לתרגול מתמטי בלתי מוגבל לפי נושאים או כישורים ספציפיים.

התלמידים פשוט בוחרים את המיומנות או הנושא שהם רוצים לתרגל ומתחילים לעבוד! לדוגמה, דמיינו שתלמידה בכיתה ג רוצה לתרגל שברים. לאחר בחירת המיומנות, היא מבצעת את הפעילויות וצופה בציון הכללי שלה עולה. התהליך הזה מניע אותה להמשיך לעבוד על הנושא ולשפר את הציון.

6.) יצירת מוטיבציה בקרב התלמידים

תוך כדי משחק בעולם החדש והמרגש של מטיפיק, מתחזקת המוטיבציה הפנימית והיחס החיובי למתמטיקה. רבדים חדשים שנוספו למעטפת המשחק מתגמלים את התקדמות התלמידים ומעודדים אותם לשחק עוד יותר!

המוטיבציה תרקיע שחקים כאשר הפלטפורמה החדשה מעודדת את התלמידים לפתוח אפשרויות התאמה אישית ולעצב כרצונם את האווטאר (דמות מונפשת) שלהם. פריטים לאיסוף ושדרוגים עוזרים לתלמידים לחגוג את התקדמותם.

כללנו בחוויה מערכת תגמולים בת 3 שכבות במטרה לעודד את התלמידים לעשות את המיטב, כל אחד ביכולתו האישית. במילים אחרות, ככל שהביצועים טובים יותר כך הגמול טוב יותר. יש תגמולים נמוכים, בינוניים וברמה גבוהה, ותלמידים תמיד יכולים לשחק פעילויות מחדש כדי לקבל את הפרס ברמה הגבוהה ביותר.

אלמנט מעורר השראה נוסף הוא "ספר ההרפתקאות שלי", אשר יוצר תחושת הנאה והישגיות עבור התלמידים. הספר כולל תיאור מלא של המאמץ ושל הישגי התלמיד, יחד עם הדמויות הנפלאות של מטיפיק. הספר נותן השראה לתלמידים לחקור כל פינה באיים השונים ולהמשיך להתקדם.

7.) אותה פלטפורמת מורים ואזור הורים נהדרים

מורים והורים ייהנו מאותה פלטפורמה שהם מכירים ואוהבים תוך שהם מדריכים את התלמידים לחוויית למידה משמעותית יותר עם אלמנטים חדשים ומרתקים. יכולת המעקב והגישה לדוחות, תובנות והתקדמות התלמידים נוחים וקלים דרך אתר המורה או ההורה. בנוסף, אנו נשלח עדכונים שוטפים ישירות לתיבת הדואר הנכנס שלכם, כך שתמיד תוכלו להתעדכן בהתקדמות התלמידים שלכם.

אנחנו לא יכולים לחכות שהתלמידים יהנו מכל הזדמנויות הלמידה והכיף שיש לחווית התלמיד המתמטית החדשה להציע!

האם אתם מוכנים לעזור לתלמידיכם להשיג את מלוא הפוטנציאל שלהם במתמטיקה באמצעות הקסם של מטיפיק? הירשמו לניסיון בחינם עוד היום!

למידע נוסף עיינו בקובץ השאלות הנפוצות. שימו לב כי יש לוודא שהאפליקציה לתלמיד מעודכנת אם התלמידים עובדים בטאבלטים או בטלפונים חכמים. פנו אלינו בכל שאלה.

video