None

חווית למידה חדשה, אותו תוכן נהדר

בספטמבר נשיק את חוויית הלמידה החדשה לתלמידים עם אותו תוכן נהדר של מטיפיק (עשר אצבעות).

עולם חדש ומדהים של גילוי

חוויית התלמיד של מטיפיק שופרה באופן דרמטי. סביבת הלמידה החדשה הינה אינטראקטיבית לחלוטין וכוללת סיפור מסגרת, אווטארים ועיצוב ייחודי ומקורי שבטוח ירתקו את התלמידים שלכם! המוטיבציה תרקיע שחקים כאשר התלמידים ישאפו לפתוח אפשרויות התאמה אישית עבור הדמויות שלהם. איסוף פריטים ושדרוגים מסייע לתלמידים לקבל הכרה וציון לחיוב של התקדמותם תוך שהם מדרבנים אותם הלאה.

מסלול למידה מותאם אישית

אי ההרפתקאות (לשעבר תכנית לימודים מלאה) הוא כעת חוויה אדפטיבית, המתאימה באופן אוטומטי את הפעילויות שרואים התלמידים כך שיתאימו לרמת הבנתם את החומר ולסגנון הלמידה הייחודי שלהם. אלגוריתם הסתגלותי זה פותח על ידי הצוות שלנו בהתייעצות עם המועצה האקדמית של מטיפיק כדי למקסם את תוצאות הלמידה ולהתערב באופן יזום כדי להרחיב ולסייע בכל ההיבטים של תהליך הלמידה.

משימות משויכות ואיזור התרגול 

אזור המשימות ששויכו עבר גם הוא מהפך המקל על התלמידים להבין אילו שיעורי בית ועבודת כיתה עליהם לבצע. בנוסף התלמידים יכולים להתאמן ללא הגבלה על מיומנויות ספציפיות באזור התרגול.

אותה פלטפורמת מורים נהדרת

המורים ייהנו מאותה פלטפורמה שהם מכירים ואוהבים תוך שהם מדריכים את התלמידים לחוויית למידה משמעותית יותר עם אלמנטים חדשים ומרתקים. אנו שמחים על חווית התלמיד החדשה שלנו המניעה את התלמידים על ידי חיזוק המוטיבציה הפנימית והיחס החיובי למתמטיקה.