None

חיפוש פעילויות בזריזות ויעילות!

פלטפורמת המורים של עשר אצבעות מציעה כעת אפשרות ידידותית למשתמש וחסכונית בזמן לאיתור פעילויות המתמטיקה שאתם מחפשים.

כעת אתם יכולים לגלוש בקטלוג עשר אצבעות כולו, ולמצוא פעילויות לשימוש התלמידים שלכם באופן המתאים והממוקד ביותר. באמצעות לשונית הפעילויות החדשה, מורים יכולים לראות סקירה כללית של כל הנושאים ותתי הנושאים לכיתה ספציפית במקום אחד. בנוסף אתם יכולים לחפש תוכן ממש מהמקום שבו אתם נמצאים בפלטפורמה, זה כל כך פשוט!

השתמשו באפשרויות הבאות כדי להפוך את חיפוש ושיוך הפעילויות למהירים מתמיד.

עיון בפעילויות: צפו ברשימה של כל הנושאים ותתי הנושאים לרמת כיתה במקום אחד. לחצו על נושא משנה כדי להציג את הרמה הבאה ואת הפעילויות שהיא מכילה. סננו לפי סוגי פעילויות כדי למצוא את הפעילות המתאימה בנקודת הזמן הנכונה.

חיפוש פעילויות: לא מצליחים למצוא את מבוקשכם בלשונית העיון ורוצים לחפש במקום זאת? אין צורך ללכת לשום מקום אחר. התחילו את תהליך החיפוש ישירות מלשונית הפעילויות. תוצאות החיפוש יציגו את הפעילויות התואמות ביותר את מילות המפתח בחיפוש שלכם.

שיוך פעילויות: מצאתם את מה שרציתם? תוכלו להקצות פעילויות ברמת נושא או ברמת פעילות לכל הכיתה, לקבוצה או לתלמיד בודד. תהיה לכם גם אפשרות להקצות פעילויות כשיעורי בית או פעילויות כיתה. קל מזה לא יכול להיות!

הצגת פעילויות ששוייכו: לבסוף, העמוד החדש של פעילויות ששוייכו מקבץ את כל הפעילויות שהוקצו לפי השבוע בו הוקצו. בחלק זה תוכלו לשנות בקלות את סדר הפעילויות. רוצים להתאים אישית ברמת התלמיד? כל שעליכם לעשות הוא לשנות את התצוגה לתצוגה מותאמת אישית כדי לראות מה הוקצה לכל תלמיד בנפרד ולבצע שינויים משם.

לא יכולים לחכות לנסות את החלק החדש? כנסו עוד היום לאתר המורה עם פרטי ההזדהות האחידה שלכם, עברו ללשונית פעילויות> ולחצו חיפוש פעילויות!