None

ניהול תוכניות

שמחים להציג את האפשרות החדשה שתעלה לאתר בקרוב - ניהול תוכניות.

שיפורים רבים בוצעו במהלך השנים האחרונות במערכת ניהול המשימות, עבור מורים המשייכים פעילויות. השיפורים מאפשרים למורים לתזמן משימות מראש, לקבוע תאריכי יעד, להציג את הפעילויות לפי שבועות ולערוך אותן.

בשיתוף פעולה הדוק עם מורים ברחבי העולם, חידדנו אפשרויות שיוסיפו ערך מדהים עבור מורים ומנהלים:

  • העתקת פעילויות מכיתה אחת לאחרת
  • יצירת רצף של פעילויות עבור הכיתה שלכם, ולאחר מכן אפשרות לשתף אותו עם עמיתים
  • שימוש חוזר ברצף של פעילויות משנה שעברה
  • שיוך פעילויות רלוונטיות לשנה בכמה צעדים בלבד

כל זה יתאפשר עם הכלי החדש - ועוד!

 

איך זה עובד?

העתקה מכיתה אחת לאחרת

ניתן לשמור את רשימת כל הפעילויות ששוייכו לכיתה - פעילויות שהושלמו, פעילויות קיימות ואלו המתוזמנות לעתיד - כ"תכנית". לאחר שתכנית זו נשמרה, תוכלו לטעון אותה לכיתה אחרת.

כלי זה חוסך זמן למורים, שכיום מקדישים זמן רב בשיוך אותן פעילויות למספר כיתות שהם מלמדים.

  • שיוך פעילויות לכיתה אחת
  • שמירת התכנית
  • מעבר לכיתה אחרת
  • טעינת התכנית

אפשרות זו יכולה להתבצע מספר פעמים - מורים שמקצים משימות שבוע מראש, יכולים להעתיק את התכנית מדי שבוע או העתקה בתדירות גבוהה יותר במידת הצורך.

לאחר טעינת התכנית, מורים יכולים לבצע עריכה ולהתאים את הפעילויות לכיתתם וזאת מבלי לשנות את התכנית המקורית. ניתן לעשות זאת הן עבור פעילויות משויכות והן עבור פעילויות מתוזמנות.

 

שיתוף תכנית

יצירת סטנדרטים וסנכרון של פעילויות למספר כיתות היא מטרה חשובה מאוד עבור המורים המקצועיים, מדריכי המתמטיקה וכל מי שעוסק בתחום לימוד המתמטיקה בביה"ס. אנו מודעים לכך שמורים רבים המכירים היטב את מטיפיק רוצים לעזור לעמיתיהם, במיוחד לאלה שעושים שימוש מועט עם הממשק שלנו או עם הטכנולוגיה בכלל.

לאחר שמירת התכנית, תוכלו ליצור קישור בלחיצה על כפתור "שיתוף" ולשלוח את הקישור. כאשר מורה אחר לוחץ על קישור זה, הוא יוכל לטעון את התכנית שיצרתם וכל הפעילויות ישויכו כעת גם לכיתתו.

 

שימוש חוזר בתכנית מהשנה שעברה

מורים יכולים לעשות שימוש חוזר בתוכניות משנים קודמות - שמרו את התכנית בסוף השנה, וטענו אותה לכיתה החדשה שלכם בתחילת השנה הבאה.


טוען תכנית מוגדרת מראש

בנוסף לאפשרות ליצור תכנית בעצמכם, יצרנו במערכת תכנית "מוגדרת מראש" לכל ספר לימוד ותכנית לימודים, מותאמת אישית לכל שכבה. במקום לשייך משימות לכל השנה בעצמכם, תוכלו לבחור אחת מתכניות מטיפיק הקיימות מראש ולטעון אותה עבור הכיתה שלכם. כעת תשוייך לתלמידים עבודה מידי שבוע.

לאחר מכן תוכלו לבצע כל שינוי שתרצו ואפילו לשמור ולשתף את הגרסה המותאמת שלכם עם אחרים. זה יעזור למורים רבים להתחיל ללמד עם הסביבה בצורה המהירה ביותר.

 

מה לגבי התכנון השנתי?

שימוש בניהול התכניות יוביל לביטול של "התכנון השנתי", מכיוון שכל האפשרויות של חלק ישן זה שולבו בניהול התכניות. במקום לעבוד בחלק נפרד, המורים ישתמשו באותו ממשק ובפונקציונליות של שיוך פעילות "רגילה" כדי לבנות את התכנית - או יבחרו תכנית בנויה כפי שיכלו לבצע בתכנון השנתי.

כיתה שבה התכנון שנתי פעיל, פריסת הפעילויות לא תאבד - עבודה קיימת תומר אוטומטית ללשונית תוכניות.

במידה ולא תבצעו שינויים באתר המורים, לא תבחינו בהבדל. הפעילויות שבחרתם לפני השינוי ימשיכו להופיע בשבועות ששייכתם ללא כל הפרעה.
כאשר תתחברו לאתר המורה לא תהיה לכם יותר גישה לדף הייעודי "תכנון שנתי". במקום זאת תראו את הפעילויות שבחרתם בלשונית "פעילויות מתוזמנות" בחלק של ניהול פעילויות - ההבדל העיקרי יהיה שכעת אתם יכולים לערוך את הפעילויות הללו מראש!

אנו שואפים להבטיח מעבר חלק לכולם - אנא פנו לתמיכה אם אתם נתקלים בקשיים כלשהם.

 

מחשבות לסיכום

כלי חדש זה נבנה כדי למקסם את ההשפעה שתוכלו להשיג באמצעות מטיפיק בזמן המוגבל שיש בידכם. בנינו פלטפורמה שבה אתם יכולים בקלות לשתף את העבודה שלכם - עם הכיתות האחרות שאתם מלמדים או עם העמיתים שלכם.

אנו נרגשים מאוד לשמוע מה אתם חושבים על "ניהול תוכניות" - נשמח לקבל מכם משוב!