None

דוחות חדשים ומשופרים עכשיו בעשר אצבעות!

שימוש בנתונים מדויקים ואינפורמטיביים היא אחת הדרכים הטובות ביותר לגרום לשינוי אמיתי בכיתה. מטרתנו בעשר אצבעות תמיד הייתה להעצים את המורים לבצע את המיטב על ידי מתן כלים פשוטים ואינטואיטיביים לשימוש. הדוחות החדשים שלנו מעניקים את המידע הדרוש לכם בפורמט יעיל וקל לשימוש, כך שתוכלו לקבל החלטות מבוססות נתונים תוך זמן קצר!

תובנות משמעותיות במבט אחד

הדוחות החדשים הינם נוחים וקלים לקריאה ועיבוד, כך שתוכלו להסתמך על סימונים מובלטים המצביעים על נקודות בעייתיות, ותדעו מה עובד ומה לא במבט אחד בלבד. בעזרת הדוחות תוכלו להבין את נקודות החוזק והנקודות לשיפור של כיתתך בכל נושא מתמטי. המשיכו לגלול כדי לראות מידע על כל תלמיד ובכל נושא - מקודדים בצבע כך שלא תחמיצו דבר.

צפו בביצועי התלמידים

רוצים להעמיק? לחצו על נושא או על שם של תלמיד כדי לרדת לפירוט ספציפי בנושא הנבחר. כך תוכלו לצלול עמוק יותר לפרטים במידה בצורך בלחיצה פשוטה בלבד.

הדוחות החדשים שלנו מאפשרים לך לעקוב בקלות אחר ההתקדמות והציון הכללי של הכיתה. במבט חטוף, ראו באילו מיומנויות הכיתה / התלמיד שלכם חזקים או זקוקים לתרגול. התעמקו במיומנות ספציפית כדי לראות את ביצועי הכיתה / התלמיד במיומנויות המשנה של המיומנות שנבחרה. בנוסף ניתן להשוות את ביצועי הכיתה שלכם עם הממוצעים הגלובליים או הארציים שלנו או לבצע השואה לציון הכיתתי לכם לפני 30, 60 או 90 יום.

דגש על המידע המהותי

המסננים החדשים שלנו מאפשרים לכם להפחית את מערך הנתונים שאתם מסתכלים בו לטובת ניתוח קל. באפשרותכם להציג את הדו"ח לפי תכנית הלימודים של משרד החינוך או לפי ספר הלימוד איתו אתם עובדים, לסנן לפי סוג הפעילויות ועוד. בנוסף תוכלו לבחור באיזה טווח תאריכים תרצו להתמקד כדי להציג את הדוח. וכן לפתוח לשונית נפרדת אשר תציג את כל הפעילויות שהתלמיד השלים ביום מסוים.

בכל מקום, בכל זמן ובכל מכשיר

לא ליד מחשב? אין בעיה! כל הדוחות שלנו הם ידידותיים לשימוש דרך הנייד, כך שתוכלו לבצע דברים במהירות ובקלות - לא משנה מאיזה מכשיר.

רוצים להשתמש בנתונים כדי לקבל החלטות מושכלות לגבי הוראת המתמטיקה בכיתתכם? עברו לדוחות החדשים של עשר אצבעות הזמינים כעת!